Δυνατότητες χρηματοδότησης Καινοτόμων προτάσεων Ψηφιακής καμπάνιας
Νέοι ερευνητές μπορούν να λάβουν χρηματοδότηση για την υλοποίηση καινοτόμων προτάσεων πρωτότυπης ψηφιακής καμπάνιας. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία του Κέντρου Έρευνας και Καινοτομίας Νοτιοανατολικής Ευρώπης για την Ψηφιακή Επικοινωνία του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στην οποία συμπράττει και το Facebook. Ρεπορτάζ: Χρύσα Νάνου Κάμερα: Θανάσης Καρούλης Μοντάζ: Φρόσω Αστραντίνη Μιλούν: Ευστράτιος Στυλιανίδης (Αντιπρύτανης Έρευνας ΑΠΘ), Νίκος Παναγιώτου (Διευθυντής Κέντρου Έρευνας για την Ψηφιακή Επικοινωνία), Mαριάννα Τανάγια (Υπεύθυνη Επικοινωνίας Κέντρου Έρευνας για την Ψηφιακή Επικοινωνία)
