100 χρόνια ΕΣΘ-Έρευνα για "Black Friday"
Μικρότερη του αναμενόμενου φαίνεται πως ήταν, τελικώς, η επίδραση στην αγορά της Θεσσαλονίκης από την υιοθέτηση της εμπορικής πρακτικής του Black Friday. Παρά το γεγονός ότι στις 25 Νοεμβρίου ο κόσμος πλημμύρισε το κέντρο της πόλης, σχηματίζοντας ακόμη και ουρές έξω από καταστήματα, εντούτοις μόλις ο ένας στους τρεις προχώρησε σε ψώνια, ενώ και τα ποσά που δαπανήθηκαν ανά αγορά ήταν μικρά, όπως προκύπτει από έρευνα του εργαστηρίου marketing του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Για ανεπιτυχή μεταφορά ενός θεσμού με τεράστια επιτυχία στο εξωτερικό κάνει λόγο ο Εμπορικός Σύλλογος της πόλης, ο οποίος γιορτάζει φέτος, με σειρά εκδηλώσεων, τη συμπλήρωση 100 ετών από την ίδρυσή του.
Ρεπορτάζ: Λεωνίδας Λιάμης
Κάμερα: Θανάσης Καρούλης
Μοντάζ: Αλεξάνδρα Νικολούδη
Μιλά: ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ(Πρόεδρος ΕΣΘ)
