Υπηρεσία «Panic Button» στο ΑΠΘ για άμεση κινητοποίηση βοήθειας
Αμεση συνδρομή βοήθειας σε κάθε περίπτωση επείγουσας ανάγκης εξασφαλίζεται σε φοιτητές, καθηγητές και προσωπικό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), με την ενεργοποίηση της λειτουργίας «Panic Button» της υπηρεσίας «Campus Safety», που αναπτύχθηκε από το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του ιδρύματος (ΚΗΔ-ΑΠΘ).
Ένα άγγιγμα στην εφαρμογή, στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου οποιουδήποτε μέλους της πανεπιστημιακής κοινότητας κινείται στο campus και αναγνωρίζει κάποια απειλή ασφάλειας ή κίνδυνο για την υγεία του, θα είναι αρκετό για την άμεση κινητοποίηση της υπηρεσίας ασφάλειας του ΑΠΘ και την αντιμετώπιση του περιστατικού. Η υπηρεσία θα είναι εντός των ημερών διαθέσιμη στην πανεπιστημιακή κοινότητα του ΑΠΘ και άμεσα προσβάσιμη με την εγκατάσταση της σχετικής εφαρμογής (app) για φορητές έξυπνες συσκευές (κινητά και tablets), μέσα από τις ψηφιακές πλατφόρμες διανομής εφαρμογών.
Πατώντας το κουμπί συναγερμού, οι χρήστες θα κοινοποιούν μέσω της λειτουργίας γεωγραφικού εντοπισμού GPS τη θέση τους, ώστε να σπεύδει άμεσα βοήθεια στο σημείο του συμβάντος. Πρόκειται για πρωτοποριακή υπηρεσία για τα ελληνικά δεδομένα, που εφαρμόζεται σε μεγάλα πανεπιστήμια της Ευρώπης, των ΗΠΑ και του Καναδά.

